Oh kom er eens kijken!

HOORN – De leukste schoenkadootjes onder de € 5,- koopt Sinterklaas in de MuseumShop van het Museum van de Twintigste Eeuw. Vlak voordat de goedheiligman a.s. zaterdag rond 11.30 de haven van Hoorn zal binnenvaren ziet hij aan zijn linkerzijde het Oostereiland al, waar die leuke winkel vol nostalgie is gevestigd.

De prijzen zijn ook nostalgisch (maar wel in Euro’s). En u kunt er voor grote en kleine kadootjes terecht. Makkers staakt uw wild geraas! Zaterdagavond mag je je schoen al zetten!

In de MuseumShop is werkelijk voor iedereen een leuk, origineel cadeau te krijgen. Retro artikelen, nostalgische zaken, collectorsitems, boeken over vervlogen tijden en veel leuk speelgoed. En natuurlijk mag je daar komen shoppen zonder het museum te bezoeken. Maar of u dat lukt als u de nostalgische sfeer eenmaal heeft geproefd…
opwindfiguurtjes opwindfiguurtjes
Gouden Boekjes Gouden Boekjes