MuseumKwis voor herhaling vatbaar!

ingevoerd op 14-11-2013

HOORN – Vrijdag 8 november is de eerste MuseumKwis met open inschrijving gespeeld in het Museum van de Twintigste Eeuw. Iedereen kon zich inschrijven voor een avondje jeugdsentiment in ouderwets gezellige sfeer. Dit nostalgisch avondje werd al aangeboden voor gezelschappen vanaf 20 personen, zoals bedrijfsuitjes of familiereünies. En nu dus voor het eerst ook voor individuele kandidaten, of kleinere groepen. Het was een daverend succes!

Onder het genot van ouderwets lekkere drankjes en hapjes, gepresenteerd op gezellige jaren 70 schalen, werd de MuseumKwis gespeeld. Aan de hand van oude TV-, film- en reclamebeelden worden vragen gesteld en zijn er leuke retroprijzen uit de MuseumShop te winnen.

De volgende MuseumKwis met open inschrijving zal in januari worden gehouden. Wij houden u op de hoogte over de exacte datum.
MuseumKwis MuseumKwis