Museumweekend 5-6 april

HOORN - In het weekend van 5 & 6 april is het weer Museumweekend! U betaalt dan in bijna 300 musea een extra lage entreeprijs. Het Museum van de Twintigste Eeuw doet natuurlijk ook mee!

Volwassenen betalen € 2,- en kinderen van 4 - 16 jaar betalen € 1,- in het Museumweekend. Jongere kinderen en museumkaarthouders hebben, zoals altijd, gratis entree in ons nostalgische museum. Ga terug naar uw jeugd - en dat van uw ouders - in ons museum. U zult gegarandeerd veel herkennen en de herinneringen komen vanzelf weer boven!

Stichting Museumkaart, de organisator van het Museumweekend, roep iedereen op een selfie (foto door uzelf en van uzelf gemaakt) te maken in het museum dat je bezoekt in het museumweekend. Als u de foto upload via www.museumweekend.nl (http://www.museumweekend.nl) kunt u een jaar lang museumbezoek voor het hele gezin winnen! Op deze website kunt u ook meer informatie lezen over het Museumweekend. Deel je selfie als je actief bent op Facebook en/of twitter: #selfiemuseum.
logo Museumweekend logo Museumweekend