20 jaar Museum van de Twintigste Eeuw

ingevoerd op 20-3-2014

HOORN - Alweer 20 jaar geleden, op 1 april, zijn we gestart met het Museum van de Twintigste Eeuw. Eerst nog op de Bierkade, en vanaf 2011 in de oude gevangenis op het Oostereiland. Trakteren doen we al! Op de tentoonstelling ‘Lekker Bakkie’ krijgt u van ons een lekker bakkie met en kaakje. Maar er komen nog meer activiteiten. Wat er allemaal gaat gebeuren is nog een verassing.

Barbie-evenement
Een ding willen we wel alvast verklappen. We gaan groots uitpakken met Barbie’s verjaardag! Deze al jarenlang populaire pop is alweer 50 jaar geleden naar Nederland gekomen. 15 juni zal er in het Museum een fantastisch evenement georganiseerd worden met allerlei Barbie-activiteiten. Zo kunt u leren hoe u uw oude Barbie weer mooi kunt opknappen, of genieten van verhalen van verzamelaars. Wist u dat wij de grootste verzameling vintage Barbie’s van Nederland tentoon stellen?
Barbie viert feest 50 jaar Barbie viert feest 50 jaar