Open Huis vanwege 20 jaar Museum vd 20e Eeuw

ingevoerd op 31-3-2014

HOORN - Het Museum van de 20e Eeuw bestaat deze week precies 20 jaar! Op 1 april vieren de medewerkers dat op 1-4-1994 de deuren voor de eerste maal open gingen. En op vrijdagavond 4 april 2014 zijn honderden ’buren’ welkom. U, lezer van de Museum-nieuwsbrief, bent ook welkom! We hebben koffie, koekje, drankje en hapje klaar staan en onze medewerkers vertellen u vrijdagavond graag over ons museum.

Kijk op de foto van de uitnodiging en registreer u via de site burenvanhetmuseum.nl. Dan bent u 4 april ook welkom van 19 tot 21 uur tijdens ons Open Huis/Museum. U krijgt dan een bevestiging en uitnodiging via de mail.

Jubileum-activiteiten
De komende zomer komen er nog verschillende jubileum-activiteiten in en rond het museum! Volg ons via Facebook, Twitter of de Nieuwsbrief.

Open Huis vanwege 20 jaar Museum Open Huis vanwege 20 jaar Museum