Enquête: publiek positief

ingevoerd op 4-9-2014

De afgelopen maand hebben we onze bezoekers gevraagd een enquête in te vullen. Gelukkig zijn er zeer veel onder hen bereid gebleken dit te doen en we danken hen hiervoor hartelijk. Met deze enquête willen we te weten komen hoe ons museum bekend is, waar de bezoekers vandaan komen, hoe mensen het (kunnen) bereiken, wat bezoekers van ons vinden en natuurlijk ook of ze suggesties hebben om het museum, de service of de tentoonstelling verder te verbeteren. De enquête loopt nog (en als u mee wilt doen, zeer graag; u maakt dan bovendien kans op een mooie attentie) maar de eerste verwerking ervan geeft goede resultaten. Vooral het cijfer dat de bezoekers ons geven is hoog: een 8,5 gemiddeld met vele keiharde tienen daarbij. Vanzelfsprekend blijven we proberen ons te verbeteren, maar dat we zo goed gewaardeerd worden stemt ons – op een bescheiden manier natuurlijk – erg tevreden.