Museum van de 20e Eeuw tijdens Culturele Weekend

ingevoerd op 4-9-2014

Aanstaand weekend, op 5, 6 en 7 september 2014 houdt Hoorn weer het jaarlijkse Culturele Weekend als start van het culturele seizoen in West-Friesland. Het evenement is ieder jaar weer een groot succes.

Heel veel mensen (gemiddeld meer dan 40.000) brengen een bezoek aan de Hoornse binnenstad waar een grote opwinding heerst in de ateliers, galeries en musea. Op zaterdag 6 september zijn er o.a. de Hoornse Havenconcerten en op zondag 7 september de Cultuurmarkt, YoungArt en de Kunstmarkt.

Het Museum van de 20e Eeuw zal ook weer acte de présence geven en het publiek zoveel mogelijk informeren. De kraam zal staan op de Gedempte Turfhaven. We hebben er veel zin in en wensen publiek en deelnemers een prachtig weekend vol kunst en cultuur.

Museum van de 20e Eeuw tijdens Culturele Weekend Museum van de 20e Eeuw tijdens Culturele Weekend