Knutselen voor Sinterklaas

ingevoerd op 13-11-2014

Op de woensdagen 19 en 26 November en 3 December 13.30-16.00 uur

Het duurt niet lang meer en dan is de Goedheiligman weer in ons land. Het weer wordt guur, de dagen korten, de bladeren waaien van de bomen. Echt een tijd waarin we behoefte hebben aan een grote dosis gezelligheid. En dat brengt het Sinterklaasfeest en het Museum van de 20e Eeuw ons. Van 15 november t/m 7 december, vindt daar het evenement en tentoonstelling ‘Het Pakhuis van Sinterklaas’ plaats, een tentoonstelling waar grote mensen, maar vooral ook de jongere kinderen enorm van kunnen genieten. Om die laatsten nog meer plezier te bieden organiseert het Museum een aantal knutselmiddagen waar alle kinderen die willen onder enthousiaste begeleiding van ribkarton hele leuke Sinterklaas- en Zwarte Pietenkoppen kunnen maken. Voor kinderen gaat er toch vaak niets boven dingen zélf doen en er ook nog een leuk souvenir aan overhouden om mee naar huis te nemen. Ook ligt er tekenmateriaal en leuke Sinterklaas-kleurplaten klaar om voor Sinterklaas iets moois te maken. De knutselmiddagen zijn geschikt voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar. En de volwassenen… die mogen natuurlijk meehelpen.

De knutselmiddagen zijn op woensdagmiddagen 19 en 26 november en 3 december 13.30 tot 16.00 uur. Reserveren is niet nodig.