Disney-knutselen weer succes

ingevoerd op 22-12-2014

Ter gelegenheid van de tentoonstelling Disney Mania in het Museum van de 20e Eeuw werd er zondag weer enthousiast geknutseld. Trots gingen de kinderen met hun werkstukken naar huis. Dinsdag 30 december van 13.30 tot 16.00 uur is er ook nog gelegenheid om de expositie te bekijken én te knutselen.

Onder deskundige en enthousiaste begeleiding kunnen alle kinderen van bezoekers prachtige tassen met Disney-figuren maken en mee naar huis nemen. Ook is er een leuk programma in het oude schoolklasje in het museum waar demonstraties gegeven worden hoe het onderwijs in het begin van de twintigste eeuw er uit zag. Beide programma’s zijn geschikt voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar. En de volwassenen… die mogen natuurlijk ook meedoen. Deelname is gratis (afgezien van entree) en reserveren is niet nodig.