Museumsite nu ook perfect op mobiel

Vanaf heden is ons museum volledig “Responsive & Adaptive”. Dat betekent dat onze museumsite www.museumhoorn.nl zich automatisch aanpast aan uw telefoon, tablet of computer. Op de kleinere schermen wordt de informatie aangepast zodat het overzichtelijk is en makkelijk te bedienen.

Op een telefoon is maar weinig ruimte beschikbaar en is het een grote uitdaging om voor de bezoeker snel de meeste relevante gegevens in beeld  te brengen. Onze mobiele site geeft de bezoeker een overzicht van al het nieuws en de bezoeker kan direct bij de meest gezochte gegevens, zoals direct bellen, de locatie van het museum en de openingstijden.

De mobiele website van het Museum van de 20e Eeuw bestaat uit een combinatie van adaptive en responsive techniek, waardoor we het beste uit twee werelden kunnen toepassen. Een mobiele bezoeker krijgt een kleine ‘mobiele website’ gepresenteerd en een desktop/tablet gebruiker een ‘grote website’. Hierdoor spelen we in op de verschillende behoeftes van bezoekers. Op alle verschillende formaten van telefoons wordt de mobiele website responsive optimaal getoond. Grote of kleine telefoons, het werkt allemaal optimaal en supersnel.

Wilt u onze mobiele site ook even op uw computer bekijken? Ga dan naar http://m.museumhoorn.nl  en u ziet hem levensgroot op uw scherm. Op uw telefoon verschijnt de nieuwe mobiele site automatisch.

museumsite museumsite