Leuke aanbiedingen in MuseumShop

ingevoerd op 27-11-2015

Ook voor Kerstinkopen slaagt u in de MuseumShop van het Museum van de 20e Eeuw. Er is een breed assortiment in alle prijsklassen en u vindt er ook kado’s die u elders niet snel aantreft. Speciaal voor de feestdagen zijn er nu leuke aanbiedingen.

Zo is er een nieuw Beatles boek tijdelijk met korting, zijn er leuk geprijsde kookboeken, zowel klassiekers als de nieuwste, voor kinderen zijn er artikelen van Frozen en Minions. Tassen, puzzels, spellen en veel meer.

Er zijn nu ook enkele prachtige kado-boeken. Over de Jaren 50, 60, 70 en 80. Over Verdwenen Merken. Een boek onder de sprekende titel De Weemoedjaren. Een boek over de Babyboomers voor slechts 10 euro.

U kunt elke dag terecht in de MuseumShop van het Museum van de 20e Eeuw op het Oostereiland in Hoorn. Een deel van het assortiment is ook online te koop. Zie ook:

boek de jaren 50 60 70 80 boek de jaren 50 60 70 80
boekcover boekcover
de-weemoedjaren-han-van-bree-boek-cover de-weemoedjaren-han-van-bree-boek-cover
the-beatles-compleet_3d_small_image the-beatles-compleet_3d_small_image
Treinen-die-komen-en-gaan_3D_small_image Treinen-die-komen-en-gaan_3D_small_image
babyboomers_voorzijde babyboomers_voorzijde