FamilieKwis brengt competitie in het museum

Gratis kwis op AudioTour

Het Museum van de 20e Eeuw in Hoorn heeft een nieuw fenomeen op de AudioTour: De FamilieKwis. Door het beantwoorden van 25 vragen op de gratis AudioTour ontdekt men de hele museumcollectie en kan men punten vergaren. Wie van de groep haalt de 100 punten en mag zich winnaar van de FamilieKwis noemen?

De AudioTour is al jaren een groot succes in het Museum van de 20e Eeuw. Er is zelfs een versie waarbij ‘opa en oma’ kinderen rondleiden en nu is er dus ook een FamilieKwis mee te spelen. Wie van het gezin (of groep) weet het meeste of kijkt goed naar de stijlkamers en vele objecten.

Kinderen (en volwassenen uiteraard) vanaf zo’n 10 jaar kunnen de kwis zelfstandig doen, jongere kinderen kunnen met een beetje hulp ook zelf voor A, B of antwoord C kiezen. Aan het eind van het museumbezoek hoor je wie welk aantal punten heeft verzameld. Wie zou alle 100 punten vergaren en dus alle 25 vragen goed hebben beantwoord? Dan ligt er een leuke verrassing klaar bij de balie!

Kijk voor meer informatie op www.museumhoorn.nl of www.museumweek.nl Het Museum van de 20e Eeuw is doordeweeks open van 10 tot 17 uur en in het weekend van 12 tot 17 uur.

museumkwis logo museumkwis logo
kwis kwis