Robots bouwen blijft populair

ingevoerd op 21-2-2013

Het Museum van de Twintigste Eeuw in Hoorn biedt in de Voorjaarsvakantie diverse activiteiten aan voor kinderen. Eén daarvan, robots maken van verpakkingsmateriaal, is erg populair. Donderdagmiddag waren vele kinderen, vaak met hulp van (groot)ouders, heerlijk aan het knutselen.

Kinderen kunnen nog een mooie robot knutselen op vrijdag 22 februari tussen 14 en 16 uur. De unieke expositie “Robots en Space Toys” is nog te zien t/m 28 april. Ook is er door het museum een speurtocht en een AudioTour speciaal gemaakt voor kinderen.
Het Museum van de Twintigste Eeuw in Hoorn biedt in de Voorjaarsvakantie diverse activiteiten aan Het Museum van de Twintigste Eeuw in Hoorn biedt in de Voorjaarsvakantie diverse activiteiten aan