Een terugblik op de Kunst- & Cultuurmarkt

ingevoerd op 09-09-2015

Afgelopen weekend was Hoorn het toneel van het jaarlijkse Kunst- & Cultuurweekend. Dat is altijd weer een van de hoogtepunten van het jaar. De straten van de binnenstad vormden een dynamisch en bondgekleurd geheel met de promotiestands van veel culturele instellingen van West-Friesland.

Het Museum van de 20e Eeuw was natuurlijk present. Een gezellige stand bevolkt door enthousiaste medewerkers promootte het museum op volle toeren. Er werd aandacht besteed aan de vaste collectie en de lopende wisseltentoonstelling ´Playmobil, 40 jaar speelplezier´.

Onder de bezoekers werden behalve flyers ook meer dan 1300 speciaal gemaakte rugzakjes uitgedeeld. En in die rugzakjes… een leuke verrassing! Mocht u het gemist hebben, dan krijgt u een herkansing tijdens de Speeldag NL. Die is op 20 september in de binnenstad van Hoorn van 12 tot 17 uur.

cultuurmarkt 2015 cultuurmarkt 2015