Museum-TV van 22 mei 2020

Bij M-TV (Museum-TV) vanuit het Museum van de 20e Eeuw waren op 22 mei 2020 weer boeiende gasten in de studio. Horeca-ondernemer Ruud van Vliet vertelde over zijn jarenlange ervaringen in Hoorn en wat Corona voor ondernemers betekent. Udo Boersma van Afficheveilinghuis Van Sabben over de vele internationale klanten van dit Hoornse bedrijf en over de financiële en culturele waarde van originele affiches.

Verder de vaste rubrieken: De Schatkamer, de MuseumWinkel en de MuseumQuiz. M-TV wordt elke vrijdag live via Facebook uitgezonden om 17 uur en is daarna via YouTube en Facebook terug te zien. Het Museum van de 20e Eeuw is vanaf 1 juni 2020 weer geopend maar bezoekers moeten vooraf reserveren op www.museumhoorn.nl