MuseumCafé uitgebreid

Nu ook met speelhoek

In ons MuseumCafé hebben we ruimte voor 80 personen. Of u nu als groep of individueel komt, wij ontvangen u gastvrij en hanteren zeer schappelijke prijzen.

MuseumCafé
In het MuseumCafé is koffie (ook cappuccino en latte), thee of frisdrank te verkrijgen. Ook hebben we enkele soorten koeken, muffins en gebak in ons MuseumCafé. Voor de hartige trek zijn er tosties, hotdogs, kaas- en saucijzenbroodjes.

Wilt u met een grotere groep komen, neemt u dan even contact met ons op door te mailen naar info@museumhoorn.nl (mailto:info@museumhoorn.nl) . We hebben nu ruimte voor 80 personen! Voor groepen vanaf 15 personen is deze Lunchkaart (https://www.museumhoorn.nl/content/5548/download/clnt/101576_lunches_Museum_20e_Eeuw_2022.docx)beschikbaar.

Het MuseumCafé is alleen geopend tijdens de openingsuren van het museum.

Speelruimte

Naast één van de twee horecaruimtes hebben we een leuke Speelhoek voor de kinderen. Van sjoelen tot tafelvoetbal, van LEGO tot Playmobil. Tijdens vakanties ook knutselen. Als (groot)ouder drinkt u rustig een kopje koffie of thee met uitzicht op de spelende kinderen.

MuseumCafé Museum 20e eeuw 2 MuseumCafé Museum 20e eeuw 2
MuseumCafé Museum 20e eeuw 3 MuseumCafé Museum 20e eeuw 3
Speel- en bouwhoek Museum van de 20e Eeuw 1 Speel- en bouwhoek Museum van de 20e Eeuw 1
Speel- en bouwhoek Museum van de 20e Eeuw 2 Speel- en bouwhoek Museum van de 20e Eeuw 2